• DET BLIR INTE BÄTTRE ÄN VAD MAN GÖR DET


    Bild från min Weheartit sida, heter Fruitbomb.

    Jag sitter ganska mycket och tänker på steloperationen, hur det ska gå, hur förändrat mitt liv kan bli efter det.
    Satt och läste på internet om andra som varit med om samma sak, man blir mer positiv inför detta då.
    Sitter och försöker hitta det positiva med denna operation -

    Jag får en bra rygg
    Slipper tidiga kalla mornar, långa jobbiga skoldagar, i två månader.
    tycker faktiskt det kommer bli ganska coolt med ett fett ärr.
    Tror jag kommer börja se saker ur andra vinklar.
    Får kanske pengar för mitt ärr i ersättning om jag ansöker om det, skulle sitta fint

    Finns massa saker jag fortfarande inte har kommit på, men ni vet - en stark flicka klarar allt.


    Kommentarer
    Postat av: Jerry!

    De här klarar du Fransson, de kommer bli skit bra! :D

    2010-10-30 @ 16:07:51

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Om du gillar att kommentera!

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback