• MIN LÄPP #%!$#!

    Sitter just nu med papper i munnen. Satt och drack läsk ur flaskan vid bordet och *DONK* slår jag i bordet med flaskans botten och jag hade flaskan i munnen på samma gång så jag fick ett sår i läppen som började blöda som en fors! Kanske överdriver lite nu, men...

    Ikväll ska jag sitta bänkad vid soffan. Först är det fångarna på fortet (får se om det fortfarande är underhållande som det var när man var några år mindre) sen ska jag se serien Kvalster, det är om en kvinna som är ca 50år och hennes man har lämnat henne efter 28år som gifta, sen är det en massa mer runt hennes liv det handlar om.

    Gammal bild ifrån i vintras, snart är vi där igen. Saknar dom där skorna.

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Om du gillar att kommentera!

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback