• IKVÄLL BLIR DET ATT SLAPPA

    Skönt med fredag ♥ Första skolveckan tar verkligen på krafterna.
    Jag har iallafall fått den bästa läxan ever - Går en kurs om spelutveckling nu i 2 veckor så jag ska spela ett spel i helgen och skriva lite text om det. Verkligen jätte anstängande hehe.

    Annars så var jag på stan en liten kortis med Jessica. Köpte b.l.a ett nagellack för 10kr, vilket fynd va? Fast det är säkert jätte dåligt... men det skiter jag i haha.


    Hallon jag tog kort på nyss.

    Kommentarer
    Postat av: jerkanperkan

    fransson, fransson... Jag är besviken över dig!!

    Jessica med k? herregud!? Trodde du visste hur man stavade mitt namn!!

    Jessica med C:)

    hihi ;)

    2010-08-21 @ 00:05:21
    URL: http://jerkanperkan.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Om du gillar att kommentera!

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback