• NYA NIKKOR 18-55MM



    Har precis varit och lagt ut 200kr på ett begagnat akvarium. Vet inte ens om jag kommer få användning för det...
    Har just nu min ena gerbil hona på parning och några av hennes kommande ungar skulle bo där i, men hanen fattar inte hur man parar sig! Sånt borde väll vara självklart inom djurvärlden? Nu ska hon iallafall träffa en annan hane så får vi se om det går bättre med han, annars ger jag upp.
    Hade jag inte köpt det nu skulle någon annan köpa det.

    Men kolla vad jag fick idag... Mitt objektiv har äntligen kommit! Nu blir det snygga bilder på bloggen igen och ska snart fota bilder till nya designen. Hä ä fint.

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Om du gillar att kommentera!

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback