• SLARV

    Hade en bra kväll igår, festade och hade skoj! gick från stan och hem vilket är 8km? jag har säkert fel men drygt var det iallafall.
    Jag har en tendens att tappa bort min mobil när jag är ute och roar mig, har fått spärra den 2 gånger tidigare!
    Och det första jag gör när jag klivit ur bilen som jag vart skjussad dit i var att rota igenom hela min väska - Mobilen borta - igen!
    Visade sig att den låg kvar hemma, lika bra det dårå för annars försvinner den väll för gott...


    Kommentarer
    Postat av: Emma

    tur att du hittade mobilen:) har bytt blogg från www.eaip.blogg.se till www.emmaasworld.blogg.se <3

    2010-08-14 @ 22:32:02
    URL: http://emmaasworld.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Om du gillar att kommentera!

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback