• ÖVERBELASTNING I DIN CAREBOX



    - Jag är inte allergisk mot någonting
    - Jag kan få min tumme att nudda handleden på samma arm
    - Jag är ofta glad utav mig
    - När jag var liten var jag as bra på att rocka rockring
    - Jag är en livsnjutare (lat med andra ord)
    - Jag har inte köpt nya kläder sen i somras, om jag minns rätt
    - Jag älskar att ha sirap på fil och flingor
    - Jag har fått en fis på bild
    - Jag har aldrig druckit för mycket på fyllan
    - Jag har en sjuk men skön humor
    - Jag fick för första gången i mitt liv vg på ett matteprov för några veckor sen
    - Anser själv att det är få grejer jag är riktigt bra på, men piano är en grej jag verkligen kan bra
    - Älskar mig familj
    - Jag kan äta vad jag vill utan att gå upp i vikt
    - Hatar min mobil
    - Jag kan böja min tunga så det ser ut som ett upp och ner vänt Ω tecken

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Om du gillar att kommentera!

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback