• SAKER BLIR ALDRIG SOM MAN TÄNKT SIG

    Var dåliga nyheter idag hos läkaren. Ryggen hade blivit sämre och operation kommer med stor sannolikhet bli av. Nästa höst kommer jag nog ligga på operationsbordet och få stålstänger fastborrade i ryggraden, sen väntar 10dagar på sjukhus och 2 månader läketid hemma innan jag kan börja gå i skolan igen.
    Jag hade börjat ställa in mig på att jag säkert skulle slippa operation, så besvikelsen blev stor kan jag säga.
    Tröst shoppade lite på shirtstore med mamma som sällskap, vart en helt underbar illrosa t-shirt ♥

    Från en tråkig grej till en lite roligare. Jag och mamma käkade på Max, hon beställde en hamburgare med bacon på - detta är vad hon fick hahaha! (okej det såg roligare ut i verkligheten, baconbitarna var verkligen skit små)


    Kommentarer
    Postat av: jerkanperkan!

    åh vad tråkigt linnea:( jag kommer sakna dig grymt mycket i skolan då ju :/ BUHUUU <3

    2010-10-28 @ 21:05:12
    URL: http://jerkanperkan.blogg.se/
    Postat av: lina

    haha gott ;)

    2010-10-30 @ 19:38:43
    URL: http://rlina.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Om du gillar att kommentera!

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback