• CHILLKVÄLL

    Igår skulle jag och Becca ha en lite chillkväll och bara chilldricka lite och umgås. Kvällen var allt ifrån chill och det var heeelt azum ♥ Kvällen slutade med att vi var på stan kl 3 och missade sista bussen hem, kanske inte lika azum men det ordnade sig.

    Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, dra upp på rummet och sätta mig vid skrivbordet med datorn och krypa ihop i fotöljen med täcket, hämta en kopp té och sätta på hög musik. Så härligt, denna kväll har jag längtat efter hela veckan.

    Har också lust att spela in en piano cover som jag lovade att jag skulle göra om jag lärde mig en låt jag pratat om, dock har jag ingen bra kamera att spela in med och jag kan inte spela in när jag spelar på våra akustiska piano, måste använda Keyboarden istället och det ljudet är mycket sämre. Men kanske spelar in ifrån datorns kamera bara så ni får höra lite.



    Tråkigt med bildlösa inlägg så jag slänger upp en bild som man blir glad av. Syster på fyrhjuling och en väldigt glad hund med en väldigt stor tunga. Ser även ut att attackera mig...

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Om du gillar att kommentera!

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback