• VAD HÄNDE MED MIG?

    Hela gårdagen igår hade jag mått lite sisådär, jag hade haft 1 t-shirt och 2 tjocktröjor på mig, byxor och strumpor och raggsockor sen en flisfilt över mig och jag satt endå och huttra för jag frös.
    På eftermiddagen började jag få ont i mina muskler (ni vet så som det kan kännas när man har feber) och jag var lite illamående.
    På kvällen när jag skulle dusha så gick jag in i dushen och stod där i ca 15min, sen när jag skulle ta schampo i håret så börjar jag må as illa, eftersom jag blev det så hastigt så ignorerade jag det och fortsatte tvåla in håret och då börjar det svartna för ögonen och jag blir yr, jag sätter mig ner. Jag känner hur ögonlocken börjar pressa ihop sig och jag kan knappt se någonting. Jag lägger mig ner. efter ca 1 minut börjar det bli bättre och jag dushar färdigt. När jag kommer ut ur dushen mår jag inge illa eller är yr, allting är bra igen.

    Vad var det som precis hände där?
    Vet att jag har lågt blodtryck så det kan vara det som var problemet...?

    Idag känner jag mig nästan som jag kände igår förmiddag, hoppas jag inte behöver råka ut för samma sak igen som hände igår kväll.


    Kommentarer
    Postat av: Sandra :))

    sv. jaa såna :D Typ Bubblizz eller vad dom nu heter ^^ Jag gillar faktiskt inte dom men min syrra älskar dom xD <3

    2010-09-25 @ 19:56:45
    URL: http://silverfalk.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Om du gillar att kommentera!

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback