• STACKARS HÅRBOTTEN

    Istét står ute på altan och ska bli is kallt. Det är mest jag och min syster som dricker det, så nu när hon är borta får jag det mesta för mig själv mohaha.

     

    Annars idag så har jag träffat Malin och Becca, vi skulle slinga håret på mig men vart fail. Slinghättan hade inga färdig gjorda hål i sig (köpt på kicks) så man fick lov att pressa igenom nålen vilken också gjorde att det pressades ner i min skalle varenda gång man skulle göra en ny slinga. Fanns nästan ingen slingfärg alls i paketet så det vart bara några slingor på övreskallen som vart blekta. Juste, även fast jag borstat håret 2 ggr före så var det heeelt tovit. Jag led när dom drog slingor genom hättan, gjorde så sjukt ont! Tydligen såg jag ut som en elefant kondom haha!

     

     

     

     

     

    Slinghättan jag använde, köp ej ->

     

     

     

     

     

     

     

     

     


    Kommentarer
    Postat av: Haanaaa

    aaaaah iste!!



    svar; Ja det ar skridskor jag talade om. Hahaha jag trodde jag skulle vara sa dalig men jag hade ju lite skills xD Fast jag kunde inte stanna, fats det har kjag aldrig kunnat.

    Pojkarna heter Quentin Fouchart 17ar (jag ar van med han pa fejjan), de andra heter Pierre 14ar, Alex 12ar och Nicola Daudé 17ar. De sista ar jag inte an van med pa facebook. ^^

    2010-12-23 @ 10:31:58
    URL: http://frson.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Om du gillar att kommentera!

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback