• DÖ MED STIL


    Jag och min brorsa har precis diskuterat hur man dör med stil och vad som är offer-varning. Såklart man ska dö med stil liksom?

    - Hoppa fallskärm men fallskärmen inte viker ut sig - Ett av dom coolaste sätten att dö på.

    - Bli påkörd av en bil - Min brorsa tycker det är offer, jag tycker det är coolt.

    - Bli mördad - Så offer det kan bli

    - Dö i sina egna spyor - Tragiskt

    - Dö i en stor explosion - Det är mest dö med stil av allt.

    En av alla diskussioner vi brukar ha.
    Hoppas ni har en gnutta humor också och inte ta detta seriöst.




    Wow.

    Kommentarer
    Postat av: MYLLENBERG

    hahaha, vilken diskusion! haha varför känns det som att det kommer bli dagens stora samtalsämne med bästisen nu helt plötsligt? xd



    svar: jo jag förstår precis vad du menar! och det är också något som jag har försökt att lyckas med, så himla roligt att andra lägger märke till det :D

    2010-09-22 @ 08:19:19
    URL: http://myllenberg.se
    Postat av: sara

    sv. visst äre? ;)

    brukar alltid ha de. har haft de ett tag nu :D

    2010-09-22 @ 16:09:16
    URL: http://ssasas.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Om du gillar att kommentera!

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback