• FILM TIPS

    Jag har råkat på en förkylning jag! Mina ögon och näsa är nog värst... blir en hemmadag idag.
    För några dagar sedan kollade jag på en film, en av dom bästa filmer jag sett och den är även verklighetsbaserad vilket gör den ännu bättre. Tänkte tipsa om den.






    En kvinnas son försvinner en dag efter skolan, hon gör allt för att hitta honom. Efter några veckor blir hon tillsagt att komma till tågstationen, polisen har hittat hennes son och han ska komma med ett tåg. När pojken stiger av tåget ser kvinnan att det inte är hennes son, polisen tror henne inte (dom vill snarare inte tro henne för det skulle få poliserna att framstå som amatörer) hon försöker få polisen på sin sida men vad hon än gör så säger dom att pojken har förändrats lite på 5 månader i utséende och att det är hennes son. Hon får ensam börja kämpa med att hitta sin riktiga son och bli polisens fiende.










    Kommentarer
    Postat av: sandras

    den värkar sjukt bra!

    2010-09-26 @ 22:21:51
    URL: http://sandrameriksson.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Om du gillar att kommentera!

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback